Followers

Tuesday, 17 October 2017

The winners of our last challenge....


Hello Marianne Design fans,

As promised I have the winners from last the challenge....

but first of all , as a thank you to our team who has inspired you over the years
I would love that you will become follower of our lovely teams personal blogs,
( if you were not already ..) 

Our whole DT will continue to create with the super pretty Marianne Design products.
To give inspiration you do not need to have a challengeblog.

Gudrun ( Artesania )

Julie P

Ursula

Rimmie

Blankina



We had 75 pretty MD creations in our last challenge, 
made by the ladies mentioned below
thanks for joining ..on behalf of the whole team;

Eri
Ellen
Jacqueline
Nicolette
Suzanna
Linda T
Gina
Kim ( crealife )
Valerija
Montownia
Linda
Dora
Treebug
Karin
Marieke
Maura
Betta
Ela
Anita van Merode 
Hetty
Strix
Gerie
mijn creati(fje)s
oma's kaartenhoekje (Marian )
scrapcard girls
CreaAnita
Afke
Wilma

and the chosen winner (out of the top 5 )
of the first prize sponsored by Buddly Crafts is:
67 Wilma 

and the winner of the random chosen second prize sponsored by Marianne Design is:
Hetty (2)  55 

and the random chosen  third prize sponsored by Blankina is :
Suzanna ( 8 )

Please contact me ( Blankina see winners page ) with your details,
congratulations!



Our top 3 ( 5 ) in willekeurige volgorde :

34 Anita van Merode 
27 by Maura
26 Marieke
57 oma's kaartenhoekje
67 Wilma

Thank you soooooooo much for all the sweet comments and support!

Hugs Blankina

11 comments:

  1. Dank je wel team leden voor de jarenlange inspiratie die ik op dit mooie blog kon vinden ik ga het zeker weten missen maar gelukkig kan ik jullie creaties op jullie eigen blog nog bewonderen
    rest mij nog om de winnaars te feliciteren.
    tot ziens!
    Lieve groetjes Anita

    ReplyDelete
  2. Nogmaals dank voor jullie inzet en inspiratie!! Veel succes met alles wat op jullie pad komt. Natuurlijk winnaars van harte gefeliciteerd met jullie winnende kaartjes!
    Groetjes Ela

    ReplyDelete
  3. Gefelciteerd aan de winnaars.
    Jullie heel erg bedankt voor de challenges en de inzet. Er werden toch prachtige inspiratie/voorbeelden door jullie gemaakt.
    Succes!!!

    ReplyDelete
  4. Dank jullie wel voor alles! Gefeliciteerd aan de laatste winnaars, en ik zag dat ik ook bij de random gekozen ben! Super dank je wel
    Groetjes Suzan

    ReplyDelete
  5. Felicitaties voor de winnaars en nogmaals héél hartelijk bedankt voor jaren inspiratie. Ik wens allen alle goeds voor de toekomst en hopelijk tot blogs!! Xxx

    ReplyDelete
  6. Gefeliciteerd en dank je wel voor al die mooie kaarten / projecten en challenges.
    Gr Karin

    ReplyDelete
  7. Heel erg bedankt voor jullie inzet , prachtige inspirerende voorbeelden en
    leuke uitdagingen DT. en Blankina voor je mooie challenge posten en je mooie afscheids woorden!!
    Ik heb altijd met veel plezier mee gedaan en wens jullie allen goeds!!!
    De winnaars allemaal gefeliciteerd en we komen elkaar vast tegen in Blogland!
    Groetjes van Gerie

    ReplyDelete
  8. Bedankt voor al die jaren dat jullie dit blog hebben gerund.
    Zoveel mooie uitdagingen en zoveel mooie voorbeelden ...
    Groetjes Hetty

    ReplyDelete
  9. jammer dat het stopt maar bedankt voor alle leuke challenges en mooie voorbeelden die jullie hebben laten zien. ik heb altijd met veel plezier meegedaan.de laatste winnaars gefeliciteerd
    groetjes ellen

    ReplyDelete
  10. Dankjewel aan het hele team voor al het moois wat jullie gedaan hebben voor dit challenge blog! Ik kwam altijd wel even kijken naar al jullie top voorbeelden en deed af en toe mee. Ik heb er van genoten. Ook de laatste winnaars van harte gefeliciteerd! Wat ik onwijs leuk vind is dat ik in jullie laatste top vijf geëindigd ben! Dankjewel voor deze eer!!
    Groetjes Anita en totziens in blogland.

    ReplyDelete
  11. Hartelijk gefeliciteerd met jullie prijzen dames. Dank aan het gehele team voor alle mooie creaties die ik voorbij heb zien komen en voor de geweldig leuke challenges. Heel jammer dat dit blog ophoudt, maar ik snap het wel! Heel veel succes met alles wat jullie nog gaan doen. Groetjes Betha

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave us a message :D